Kempen Semasa

Kempen Semasa

21 Oktober 2009

Banggalah Dgn Barangan Buatan Malaysia

Salam,
Kali ini izinkan aku untuk berjiwa 1Malaysia dgn mengiklankan barangan buatan Malaysia.
Yaaa, seperti yg kelihatan di bawah adalah salah 6 contoh produk buatan Malaysia yg dihasilkan di Bumi Kenyalang Sarawak, bukan Kenya ya, walaupun ada suku kata Kenya tertera di situ, dan suku kaum dari Kenya nyata sekali tidak akan kelihatan di sana. Ini adalah hasil suku-suku kaum Sarawak sendiri, itu baru suku, belum setengah, belum lagi satu. haa, bayangkan hasilnya kalau satu Sarawak bikin. Pakai kain saje la semua kat sana. Cukup karutan di situ, mari kita lihat produk yg ingin diketengahkan.

Pengenalan Produk

Kain Batik Sarawak, mempunyai motif corak suku sakat yg suka menyakat, hee, bukan-bukan, sebenarnya aku pun tak tahu menahu pasal kain batik Sarawak ni, yang aku tahu ianya adalah milik rakan aku dan tugas aku hanya mempromosikannya tanpa meng 'markup' walau sesen pun, jadi sesiapa yg berminat akan berhubung terus dengan pengedar dadah kain batik tersebut. Setiap motif cetakan batik mempunyai namanya sendiri, jadi anda namakanlah sendiri mengikut kesukaan hati anda. Jika berminat sila sengih lebar-lebar dan hubungi saudara asmawi hamsani kembar nama kepada asmawi ani aduhai saliha.



Sila hubungi beliau jika anda berminat untuk menempah kain batik tersebut mahupun sengaja ingin berbual-bual katak, beliau tidak akan mengecewakan anda.

Talian bebas cukai : 013-2666981 untuk pengguna Celcom
                             : 012-3872591 utk pengguna Maxis yg takut kena cas RM0.15 bila sms kat no.atas sana

dan email beliau jika anda inginkan sebarang maklumat lanjut, aaa..alahai lupa plak..nanti korg tya la dia sendiri. Takpun pegi semak-semak kat blog dia buat huru-hara. Pasal dalam blog dia pun ada gak kot iklan ni, ntah-ntah takde, puaka betul. Oh lupa..harga kain-kain ini cukup murah memandangkan ianya diambil di Sarawak, kemudian terbang kemari dengan pesawat Malaysia Airlines, dan kemudian dipos kepada anda dgn nilai hanya RMalaysia35 (termasuk penghantaran seluruh Malaysia menggunakan Pos Malaysia, nah 1Malaysia bukan?) maka berjaya la misi 1Malaysia aku..hahahahaah

Sekian..Belilah barangan buatan Malaysia dan sokonglah industri kecil-kecilan yg berpendapatan sederhana ini. hohoh

6 ulasan:

miNt berkata...

ko blanje ak selai bang.

hahaha..

;D

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

ko nak buat ape?ko reti ke pakai kain main ni?kejap lagi buat lap kaki jek..rentikan..hahaha
yaaa aku kudukut.

miNt berkata...

hahaha..

ak reti lah.
kt umah pon ak pakai kain jugak kadang2.

gpon ak kan tukang jahit tersohor.
boleh pairkn dengan kain plain.buat baju kurung.

ak nak kain yang gambar 1st skali tu.
bile lagi ko nk blanja ak bang.
skali skala..

hahaha..
;D

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

hehehe..dah la kau..aku tgh misikin ni..ko jgn nak byk bunyik..huhuh..
ko tukang jahit ke tukang potong ke pedulik hape aku..
huhuh..

miNt berkata...

hahaha..
;D

garang gile.
da a..
xmao komen da.

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

garang ke?ko kan melihat pada punctuation..mana ada exclamation mark pun..hehe..cool tak aku menjawap komen ko skrg ni?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails