Kempen Semasa

Kempen Semasa

01 September 2009

Aku Senang dan Tenang,titik

Salam.
Aku nak cuba menda baru ni.
Aku nak tiru gaya org lain pya cara kemasukan.
Macam best jek aku rasa,mcm best je la.
Tp belum tentu lagi kena atau tak ngan aku.
Sungguh tak malu meniru org.
Tp itulah,aku senang dan tenang begini.

*****

Hahaha,nampak titik itu?bukankah berada dikebanyakan blog?
Dan aku cuba utk mempraktikan disini.
Tp baru je dua perenggan,aku dah buhsan.
Apekejadahnya semua ini!!
Oh my goat,<---hakhak,ini aku kutip dari seketul budak senget.
Takpelah,kita sudahkanla utk satu kemasukkan.
Sgt tertekan aku menyusun semua ini.
Sememangnya aku bukan seorg yg tersusun lagi teratur.
Barulah aku tahu sekarang.(dandan je br tau,padahal sedia maklum kott)

*****

Dah beberapa hari aku tidak tido malam.
Bukan pasal aku tak bole tido atau aku sakit.
Tp mmg mcm aku suka tak tido malam,berjaga sampai lepas subuh.
Pastu ape keja aku sepanjang aku berjaga tu?
Nak kata merayau,kaki patah 3,hebat gila kalau bole keluar umah.
Aku jadi peneman,peneman adik2 aku yg kusut.
Bukan adik betul,adik tipu2,dia sgt kusut mcm kasut takde tali kasut.
Pastu,aku bertindak sbg jam loceng membangunkan makhluk yg ingin bersahur.
Pesan sahaja pada malam itu,nescaya tepat jam 0500 aku akan berdering.

*****

Ok ah,cukup setakat ini dahulu.
Aku tak biasa kalau tak menekan titik (.) byk2 kali.
Janggal sgt rasanya,maklumlah org tak pernah nak terurus.
Menda yg kemas sgt dibencinya.
Mari menyanyi,lalalalalalala.
Uhh,geram betul aku nak tekan titik ni ...... hah amik kau,dpt pun tekan.
Selamat berbuka puasa buat semua yg berpuasa dan selamat hari raya bg yg tak puasa. Tataaaaaaatatatatatttt...piuuuu..tebaboooo

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails