Kempen Semasa

Kempen Semasa

27 Ogos 2009

Cheese Bedebah Cake

salam..haha..apsal aku gelak??pasal aku gembira..pasal ape aku gembira??pasal aku gelak...ada kesignifikanankah antara soalan dan jawapan tu dgn entry aku kali ni?..Takde sebenarnya..langsung..wakaka..tp ada la sikit2,pasal adik aku buatkan aku cheese cake utk aku..aku mmg minat la menda alah yg bercheese2 ni,cis bedebah ngan cis lahanat kau je aku jarang nak minat..tp kalau org tu mintak..aku bg..

adik aku ada bitau,kawan dia nak ajar dia buat cheese cake,nanti dia bawak balik,aku dgr pun dah berbunga2 masa tu,apatah lagi lepas dapat kan??haha..adik aku ni tgh praktikal kat Chorus Hotel kat port dickson ni haa..kebetulan pulak kawan dia yg keja bahagian pastry dpt order tempahan cheese cake ni,dia pun ajak la adik aku buat sama,pasal order 2 jek,tp kek bole buat sampai 4biji utk satu2 portion dia tu,ntah aku tak paham..jgn tya aku lebih2..

dan aku ni plak, bila dah dapat dalam kadar yg byk ni mula la pangai satu macam..nak ngadap tak sudah je la menda alah lemak berkrim tu..tgh malam masa adik aku balik dari keja dia aku dah belasah sepiring,pastu bangkit sahur aku bedal lagi sepiring,ha lepas buka tadi,yg belen tu aku kejakan abis terus..sebenarnya adik aku bawak balik separuh dulu,separuh lagi dia bawak balik esok katanya..tak muat tempat nak simpan kek tu agaknya..ah tak kira,janji aku dapat mentekedarah menda alah tu sampai muak..hahahah..dah..saje je pun..takde ape2 menarik pun..wakaka..padan muka..

eh lupaaaa..aku tak ucapakan selamat menyambut bulan Ramadhan lagi kat korg2 suma..selamat berpuasa la eh..kalau nak ponteng tu pastikan jgn kantoi la ye..aku tau korg malu ngan sesama manusia jek..ngan Allah sikit tak heran kan?insaflah wahai umat..mcm ada je org terlibat nak baca..aahh sudah la..selamat hari raya sekali..takut tak hapdate2 dah lepas ni...miahahah

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails