Kempen Semasa

Kempen Semasa

17 September 2009

Mula2,kemudian,akhirnya..

Salam,

Huhu, serabut aku tgk rambut aku ni, perancangan nak p gunting rambut dah masuk mggu ke 8 dah, tp satu pendekatan pun tak di ambik lagi. Huhu.. semalam adik aku offer, laki ke kepada cik tudung merah tu, tp aku cakap esok2 je, esok tu arini la, tp arini plak seko rakyat pun takde, takkan aku nak 'bertongkat lalu tergelimpang patah' p kedah kedai gunting rambut bisu tu.. tak kaki aku yg patah balik, tongkat hikmat aku tu yg bersepai. Nak tanak arini kena p jgk, malam ni kalau tak sempat nak p, terpaksa la ari sabtu aje kita pikirkan. Dgn jambang dah macam hape jek, sekali sekala aku tilik cermin tu (nasib tak pecah) dah mcm pengganas dah aku ni.

Hahah..aku takde keja sebenarnya,nak diikutkan,perluuu kee?? Entry gini? Cam haram..hahahah, walau siapapun anda, sifat hendak bergaya kemas dan dipandang best tu tetap ada walaupun pada seorg OKUS, sila jgn muntah, tak bole buat ape lumrah kehidupan. Muahahah.. Dah ah,tak de pekdah langsung..hehehe

3 ulasan:

Cik Tudung Merah berkata...

tu la, mase orang offer, ko jual mahal.malam tadi kan ade EVENT kat sekolah..hahaha..kang aku kerah la laki aku tu bawak ko.

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

ape plak..malam tu tak sesuai la..malas la aku..tp takpe..arini pun bukan koling2 tu bukak pun kedai ni..esok jela..takde esok..beraya pakai kostum wolverine la aku..

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

hmmm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails