Kempen Semasa

Kempen Semasa

19 September 2009

2 biji 1hari, Selepas Makan..

Salam,
(Abaikan tajuk)
Haha, akhirnya, suara aku telah didengari oleh segulungan manusia yg kadang prihatin dan kadang2nya pula muka sardine. Akhirnya malam tadi sesudah Isya’ aku telah pun dibawa pusing2 satu pekan Port Dickson utk mencari kedai gunting rambut, dan seperti yg telah dijangkakan, kebanyakan kedai gunting nana tutup pada ari Jumaat, mujur terjumpa satu kedai gunting nana kat Seaview, maka bermula la makeover aku pada malam ini. Hahaha , oleh kerana ini 1st time aku kat kedai gunting yg ini, jadi penyampaian dia agak berbeza dari tempat2 yg sebelumnya, dan komunikasi aku pun dah mcm komunis yg kasi, mcm ayam ngan lembu lebih kurang, kiranya ape yg aku inginkan tidak dapat di convey oleh the barber sepenuhnya. Dan ini adalah hasilnya..huhuh



Sebelum
&Selepas




















Sebelum & selepas

Versi Zuhud Kudus Ya Sallimsallimsallimnaa.. muahahaha





























Dengan ini, terimalah lagi sekali ucapan tulus ikhlas dariku yg sedang kepatahan sayap bersama gaya rambut dan jambang kolingnya yg baru utk tahun ini..hahaha..
Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009 (mmg aku kenang sampai bila2)

4 ulasan:

miNt berkata...

oih!!!
btoi lah cam wolverin.
hahahaha;))
hahahaha;))


aduh.jatuh kerusi.

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

ooooii..bila ko bgn komen ni?hahah

Cik Tudung Merah berkata...

ko tamau bgtau ke yang sideburn tu dia kasi shave gune pembaris?

Tanpa Nama berkata...

eh ko..dah siap komen lagi..ko je yg pakai pembariss..hahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails