Kempen Semasa

Kempen Semasa

01 Januari 2010

Salam Tahun Baru 2010 Dari Kota London



Salam,
Happy la New Year Dei Tambhi

Selamat tahun baru 2010 rakan-rakan semua. Apa azam anda tahun ini? ahh, balik-balik soalan itu, cuba la tanya soalan yang mencabar iman sikit.Takpe abaikan, bagi aku, ternyata kecacatan fizikal aku tidak menghalang aku untuk membuat sambutan tahun baru kali ini secara melampau. Dari gambar pun sudah tahu di mana, jambantan itu cuma terdapat di London sahaja, dia boleh terbuka dan berubah menjadi istana ahli sihir jahat bila ada kapal nak lalu. Baru snap gambar ini, panas lagi kau, terus menerus melalui lappy aku dari rumah ibubapa aku di Port Dickson. Snap dari google je, sengaja nak buat-buat grand konon-konon menyambut juga. Sejak dua jak ni aku semakin terpengaruh gaya penulisan penulis yang suka mengarut merapu secara melampau tetapi menghiburkan, kau tak rasa tertipu pun, pasal benda tu memang tipu dari mula lagi. Taknak rasa tertipu, tak payah la baca kan? haha.

 Eh aku nak cerita pasal sambutan tahun baru la, aku mengambil langkah selamat dengan tidak keluar dari sliding door rumah pun serta memperbanyakkan amalan yang sehat di rumah, dengan mengaji blog orangramai dan mendengar bacaan-bacaan ayat suci alunan Sheikh Mishary Al-Alafasy sambil-sambil membiarkan radio hpa.fm terpasang. Bagus sungguh kan?bagus hape membazir,oh di samping jalan (by the way), malam ini telah terjadinya gerhana bulan, malam Jumaat pula tu, berapa ramai yang mengambil pendekatan yang lebih bijak agaknya eh? Apa-apa pun marilah kita berazam untuk lebih mendalami agama yang kita warisi ini, dalam tak sedar kebanyakan kita masih lagi mualaf walaupun dari lahir-lahir dah ada bin atau binti kat tengah nama kita tu. Cerita banyak tak guna, pasal aku pun samadengan jek.

Salam Tahun Baru.

psst: Tahun je ke yang baru?

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ceesss..lawak thp otomen pn x..weekkk..
samat tahun baru gak..maaf zahir,batin blom lg..ahahaaha..

ai ada nama berkata...

mak oii...sebuk betul org takde nama ni..

Tanpa Nama berkata...

;P..bease laaa.. i kan pminat stia yuuuu..ahahaha..

Unknown berkata...

grrr.
apnjang betul entry.
cuak nak baca.
selamat tahun baru.

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

arghh..paling pendek pernah aku taip ko kata panjang..itu belum2 tahun lepas pya citer lagi..mau sengkang kelopak mata pakai getah spender yg ko letak kat mata aritu kot? hahaha...anyway..selamat tahun baru jugak..semoga ko dapat teman baru..mesti ko cuak baca komen balas aku ni kan?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails