Kempen Semasa

Kempen Semasa

29 Mac 2010

Jangan Kufur Nikmat

Salam,
 Hoh, sibuk benar gaya aku sekarang ni, dekat 2 minggu tak berusik blog ni, entah apa yang disibukkan pun tak tahulah aku ha. Tapi yang pasti, hari-hari aku ada tempahan untuk membekam orang. Kalau tak siang hari, malam hari, bestnya kerja begini. Kerja sambil melepak, sambil buat benda yang kita suka, sambil-sambil tu jugak kita dapat tolong orang. Bekam anyone?? Hahah.

 Manfaat dari kursus-kursus yang aku dah pergi memang banyak, kena pulak Allah tolong bagi kesembuhan kat orang yang kita tolong tu, lagi la terasa puas di hati ini. Tapi itulah, alat yang ada ni dah macam tak dapat nak menampung permintaan pulak dah, ada sesiapa tahu mana nak cari kit bekam yang banyak dan murah? Kalau boleh nak macam beg James Bond tu, baru la ada stail. Orang cacat pun nak bergaya gak. Sekarang ni aku tengah bergaya dengan tongkat Faizal Tahir, (entah bila tongkat tu dapat nama gitu). Ini gambar set bekam yang aku nak tu.


 Nampak gayanya mc aku kena tambah lagi sebulan ni, x-ray awal bulan ni nampak macam tulang kaki aku kembali renggang, adeh, nak kena kurangkan pergerakan la pulak, tapi khidmat sosial masyarakat setempat tidak boleh dipandang remeh. Tambah-tambah dah banyak kes orang buang tebiat ni, terbaru dah ada kes orang kena tetak sampai mati kat Port Dickson ni. Aish, kesian betul, semoga amalan-amalan Allahyarham diterimaNya.

 Baru-baru ni pengiklan tegar blog aku telah bersara sementara waktu, alamat tak berpelawat la blog aku yang comot ni, lagi satu berita untuk geng kedenquay aku di Dublin, kepada Akasia terutamanya, aku terjumpa pelanduk anda yang ke dua aka. Ni gambar dia.
Sama tak? Tapi ko keding lagi kot aka. Haha.

 Cukup la kot aku mengarut kali ni, dah lama takde info yang membina jiwa. Entri selepas ini la kot. Maaf ye rakan-rakan semua. huhu.

Salam Temu

6 ulasan:

akasia berkata...

hahaha..kalau tngk depan2 may be la kot..ak tnye org2 lain..dorg sume ckp totally different..and the most important thing is...ak lagikkkkkkkkkkk cun!!!!..muahahaha......

awchaak berkata...

xpe..pengiklan tegar berehat, ni ada penyebok tegar melawat..eheheh..

teruskan usaha anda utk mjadi pak urut dan pak bekam yg bjaya..tp yg penting anda pn kena sehat..okkehss^_^

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

aka...ahhh...tak kira cun atau tidak..tp idung ngan mulut dia sama ngan ko..dia keja mengunyah je tak bercakap pape..hahaha...kalau ko ada kat situ masa tu, mau aku suh ko berdiri sebelah2 kot..tp ko ketot sikit ah..eh,banyak

miss awchak.. penyebok ni lain..hahaha..yaa..terima kasih diatas semangat yg anda berikan..

miNt berkata...

ni kali kedua ak baca.

baru ak perasan.

pengiklan tegar blog ko tu sape?

hahahaha.;DDD

kurang ajer.
knp ak terasa.

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

kenapa ko harus terasa mint? itukan tittle mooliyer? muahaha...dah la tak payah bayar gaji..tau2 traffic naik jek..wakaka...ko kata nak berenti..aku dah siap buat entri khas utk ko ni..alih2 muncul balik..terus tak laku dah entri ni..haha

miNt berkata...

hahaha..;DD

tak guna.

sepatutnya ko gembira ak dah kembali bertugas.

barulah blog comot ko ni berseri-seri.

hahahah..;DD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails