Kempen Semasa

Kempen Semasa

17 Mac 2010

Adoi mak aiii..

Salam,
 Hari ini kesah benar berlaku lagi, huuuu..sakittt..tp kali ni aku nak bagi korang tengok apa yang terjadi kalau korang pernah menuntut silat, tak kira ape silat, baik yang gaya macam sembahyang mahu pun gaya macam kuda, semua sapu bersih, taekwando pun ada jugak rasanya, kalau rasa-rasa diri itu sentiasa mudah panas baran, adalah lebih elok anda pergi menghapuskannya demi kesejahteraan hidup anda di masa akan datang. huuuu..sakittt.. Tapi aku rock, aku tahan..tahan maki, nyaris nak termaki ustaz tu, sakit dia macam kena libas batang paip laju-laju la wei. 
lihat dalam bulatan, semasa di tempat kejadian, benjolan ini menyerupai gelembung tayar yang dah bengkak nak pecah, tapi masa gambar diambil, kami telah pun berada di rasah. Jadi dia dah pancit sikit.

  Bukan bengkak tu aku nak cerita, tapi korang yang menjadi mangsa makhluk-makhluk perosak ni, dia datang kadang-kadang dengan undangan, kadang-kadang menumpang lalu melintang patah, tapi nak tau simptom, sangat mudah..antara contoh-contohnya:-
 a) anda mudah naik angin, bukan lagi satu badan tapi hangin tak hengat.
 b) anda melihat bahan bedalan anda kecil, sekecil ruang jari telunjuk dan ibu jari apabila dirapatkan.
 c) anda rasa anda hebat boleh pukul semua orang sampai penyek.
 d) anda mempunyai keyakinan yang melampau-lampau bila berpakaian seragam.
jika semua contoh di atas dikesan berada pada batang hidung anda. Sila ambil tindakan segera sebelum ianya semakin sebati dengan anda. Susah aku cakap kat korang ni bila hati senang panas, buat kerja sapu sawang pun boleh nak mengamuk. Dah-dah, rentikan. 

  Lepas tu kan, ada satu tempat lagi aku kena bedal, itu pun lepas kena scan pakai lada hitam kat jari kaki ngan tangan aku, aku didapati mempunyai masalah yang telah menempel di kedua-dua belah punggung aku, dia punya azab, eksiden pun tak sakit macam ni kot. Menggigil-gigil punggung aku dibuatnya, tak tahu la berapa lama lebam ni nak hilang, sebelah kanan takde la teruk sangat, belah kiri ni haa, nauzubillah, rakan baik aku sampai tak sanggup tengok la, aku tak tau la dia tak sanggup tengok punggung aku ke atau pasal hal lain, tapi yang tak bestnya, ustaz tu kata, menda yang bersarang dalam tempat tu penyebab aku tak suka duduk di majlis-majlis yang ramai orang dan agak kuat seks.. aiyooo..padanlah. hahah.

 Jangan risau, gambar tu kitorang tak rakam pun, tangkap pun tidak, kang kalau rakam jadi cerita lain plak. Ape eh aku nak bagitau tadi, dah lupa dah, tapi yang pasti, aku sedang menahan sakit ni, bagi yang diluar sana, agak-agak semangat tinggi dan ingin tahu bagaimana perasaan di ketuk dengan ranting kayu nona, bolehlah berbuat demikian dengan pergi ke cawangan-cawangan Pusat Rawatan Islam Manarah seluruh Malaysia. Selain diri anda kembali tenang, anda juga semakin hampir dengan Ya Rabb, ingat bhai, ini baru dunia, belum yang sanun laei, tak cukup tanah nak lari wei. http://primanara.blogspot.com

Salam Lebam.

p/s: aku baru dapat nak upload video. tengok la kalau tak geli dengan keti aku tu.

5 ulasan:

miNt berkata...

wah!
padanlah.
hahahahaha..;DD


ak pun panas baran.
sejak kebelakangan ni makin menjadi2.

ngn kaki yang tak pernah baik ni.

ak rasa kedai ak ada jin.

hahahaha..;DD

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

ko rasa kedai ko je ke? ko takde? lagi besar kot yg dalam ko tu..ko pegi la sana..bawak adik ko sama..haha..

awchak berkata...

cam bes laa..rasa dh banak pinak jin dlm bdn ni haa..nak pegi bole?^_^

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

nak pegi boleh, tp takut pegi sekali tu jek..mesti nangis punya la kalau korang kena..tpi tak tau la ko t jin badut je duk dalam tu kan, mudah la dia keluar.

sabariah berkata...

uishh.. takut2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails