Kempen Semasa

Kempen Semasa

28 Februari 2010

Dalam tidak sedar

Salam,
 Ayat-ayat ini di petik dari blog seorang sahabat aku yang mana sedikit sebanyak boleh membantu diri aku dan diri orang lain umumnya terfikir sejenak dan terdetik di hati dan mula beristighfar. Silalah berkunjung ke blog sahabat aku ini jika cintakan ilmu dan sebagai pendinding dari anasir-anasir jahat diluar sana.

Islam tidak hanya dihina oleh orang yg tidak memahami Islam yakni non Muslim bahkan Islam juga dihina penganutnya sendiri.

Bagaimana perkembangan agama ini disekat dan diperkotak katikkan oleh penganut agama itu sendiri dengan menggunakan saluran dan kaedah yg sangat jahil.

Mungkin ada yg menghina Islam secara tidak sengaja. Terlalu banyak contohnya seperti membuka aurat dikhalayak ramai, bersalaman berlainan jantina, meninggalkn solat dgn sengaja, mengambil serta memberi rasuah dan meminum arak.

setiap dari kita adalah refleks kpd Islam. oleh itu, janganlah kita menjadi golongan yg menjatuhkan Islam.

Islam tidak akan jatuh. dan akhirnya, kebatilan akan tetap tunduk kpd kebenaran.



*****
Kita tidak pernah lari dari melakukan kesilapan, tapi setiap kesilapan yang telah dilakukan hendaklah disertakan dengan niat ingin bertaubat dan tidak akan mengulanginya lagi. Semoga kita semua terlepas dari azab neraka. Nauzubillah

3 ulasan:

Wawan Saini berkata...

lemahnya islam sekrang..
kelu mahu berbicara pasal ini.
hanya berdoa moga islam kembali kuat..

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

InsyaAllah, Islam pasti akan kuat, tp kita kena menjadi antara yang menguatkannya.. moga kita tidak tergolong dalam golongan yg berpeluk tubuh dan berkongsi kegembiraan bila ianya berjaya.. tak adil.

singkong panggang berkata...

musuh2 Islam sekarang hanya menggunakan psychology untuk menghancurkan umat Islam.

menaikan kemarahan umat Islam dan apabila umat Islam bertindak menunjukkan kemarahan,maka mereka memanipulasikan pemikiran semua termasuk umat Islam sendiri.

apa yang tak adil?
nah gula2.
hahahahaha..;DD

semoga apabila kita berjaya nanti yang berpeluk tubuh itu akan dibuka hatinya dan semoga yang bukan Islam itu akan terbuka matanya dengan kekuatan Islam.

^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails