Kempen Semasa

Kempen Semasa

11 Julai 2009

ijtimak

Salam ukhwah..haha..pasal baru balik dari join usrah tadi..dan2 tu jek ukhwah bagai..tp tu la..nak bitau korg ni..kat tmpat aku ni telah diadakan Ijtimak 2009..besar tak hengat la weii..satu dunia turun kott..aku pun tak lepas masuk dalam ijtimak tu lagi..baru main2 kat masjid jek..tgk la kalau ada kelapangan nanti aku p mayau2 kat dalam ijtimak tu..amik2 gambar sekeping-dua...tp mmg ramai la weh..sampai kena parking kat f1 circuit sana..bygkan berapa ramai tu..huu..tak tercapai dek akalku..dia pya kawasan ijtimak tu pya besar plak.hah..ni aku tak tau nak anggarkan berapa..org kata bole muatkan 200k org..k ok..bukan 200 org..sendiri mau ingat..aku pun baru je la nak join2 masjid ni..bukan pasal aku nak makan free ok,hahaah..kalau tak,kat umah je kott..itu pun dah ujung2 waktu..kira azam aku utk kali ni utk berubah terus la..doakan la aku ye..malas dah aku dok tak terurus masa aku ha..pikir2 balik..apekejadah aku idup pun tak tau la,bukan utk mencari keredhaanNya ke?..kejar2 harta,kumpul2 harta,utk sapa pun..bukan bole jamin pape pun..tp takpe..kita berdoalah sama2 k,semoga kita semua tergolong dalam golongan yg menegakkan kebenaran..Aminnn..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails