Kempen Semasa

Kempen Semasa

03 Julai 2009

Background Baru Aku..Cam Haram eh?

Hahahah...perasan tak perubahan blog aku ni?aku dah tukar dia pya background..cari punya cari skali jumpa yg ini je menambat ati aku..haha..sebenarnya ada je yg lain..tp yg ni aku rasa macam mengundang lebih banyak cacian dari pujian,jadi aku yakin pasti memilih yg ni..hahaha..mesti ramai gila benci,terutama si aka budak senget dari dublin sana..dia geli betul kalau aku pilih pink..abis nak wat camne..aku suka gabungan pink hitam..jadi,sebarang makian bole la diunjurkan pada bahagian komen ye kawan²..nanti aku nak semakkan lagi blog aku ni..sesuai ngan tema umah aku..semak lagi samun..hahah


6 ulasan:

isya berkata...

wakaka.. bukan setakat semak..malah byk ngan samun..miahaha.. ape ko ni mmg tggu kejian je ke fatt..wakaka..adess..

nway, rajin gak eh ko update bckground..walala..munge2 lagi tuh..wahaha..

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

haha..kan aku dah kata..mesti ada je yg mcm tak puas ati pya...wakakak..takde la kata nak puji semata ni..xdapek doo..paling kurang pun mesti nak kena selit sebahan dua...wakakak...

aka berkata...

hodoh gilerrr kot ko nye background...bkn mslh tema..wane dark pink ni da ok kot..tp design yg hitam tu..hodoh gilerrrrrr....carik la yg simple tp cantik...ni blh jadik mental lau hadap ko nye blog pasal x cantik..walalala...

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

kan aku kata dah..mmg seperti yg telah dijangkakan..manusia bernama aka ini sangat edenquay..dan oleh kerana ianya telah berjaya mengakibatkan beliau benci,aku meneruskan niat utk menggunakan terus background ni..wakakak..vongok

aka berkata...

wakakaka...vongok...

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

haha..ni ape kejeee je la ko ni aka..cepat betul ko memantau pergerakan aku..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails