Kempen Semasa

Kempen Semasa

19 Jun 2009

Salam Kasih Kita..yosshhh..wakakaka

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...salam pembuka bicara buat semua pembaca..aichehh..skema gaban plak ko yee..xde2..ni nak bgtau..ini adalah cubaan pertama aku nak memperdagangkan cerita2 aku..jadi segala kutukan telah pun dipertimbangkan dan diambil kira..maka kesudahan telahan itu telah digarap dalam satu ayat.."deii..ada aku kesah??"...haha..nampak mcm poyo,tp itulah dia..kita manusia tak lari dari membuat keputusan utk org lain walaupun secara langsung atau tidak langsung..tidak terkecuali diri aku ini..kadang org tu tak kata ape pun lagi,aku dah sebuk2 dah kata org tu akan buat gini org tu akan buat gitu...astaghfirullahalazim..sedar tu dah sedar dah..tp aku tak tau la tabiat ke tebiat ke gen ke salah makan ke..yg pasti itu menda negatif..ape la salah kalau kita p je tya org tu pandangan dia kan???..hah..mesti pelik kenapa aku membebel sakan mcm ni..mcm takde topik plak kan?...sebenarnya takde menda pun..saje2 aku je nak membebel..buat cari mood kata org..jadi aku biarkan dulu korg pening2 tungau dulu memikirkan ape motif aku ni,dan aku akan sambung lagi lain kali dgn menda2 yg bole dikatakan 'perlu' la utk dibaca..jadi...eh..bukan ni utk pengenalan ke?ye la kot..okeh..berkenalan la kita sekejap ye..aku bernama Mohd Haffiz Che Hassan..tp nama lain aku Iffat..panggil je la Iffat..tak payah susah2 nak tya apsal nama iffat tu dapat dari mana ape suma..nanti kalau dah byk sgt org soal..aku citer la neh..hahah..umur kalau ikut ic. 28, tahun ni..tahun depan 29..tahun akan dtg 30..yaAllah..tua dah ke aku??..apsal aku rasa macam umur 20 je eh tak sudah2?jiwa mudakah aku?atauu..tak matang kah aku?hmmm..itu semua biarkan dulu..nanti kita pikirkan kemudian..umah orgtua aku ada kat Port Dickson..tp aku tggal kat Enstek Nilai,ngan geng2 bujang satu tempat keja aku..kenapa aku tak berulang pd jek?kenapa??itu pun nanti aku citer..skang ni bukan sesi soal jawap..kejap lagi neh?aku keja kat area Sepang..pastu shift lak tu..jadi aku tak bole la nak berulang jauh2,kena plak keja aku ni berkaitrapat dgn menda2 yg urgent,jadi nak berulang jauh2 ni amatlah tak praktikal bak kata org sehat,melainkan dia dah beranak pinak tu lain citer la kan..aaaa...camne ek..nak cakap ke?xpelah citer je la..aku keja ngan salah sebuah syarikat pengangkutan udara,jabatan kejuruteraan,bak kata org jawa engineeRing depaRtment,bahagian membaikpulih badan pesawat..Aircraft Structure Maintenance Jr.TEch..junior je bang..sampai ke tua la junior nampaknya..tu pasal la rasa muda jek..lalaala...keja aku mmg best..ada keja,kita keja,xde keja,kita dtg keja,tp kita lepak main karom tgk tv,main tagged,fs,ms,kfc,mcd,segala menda yg menyeronokkan la..yg x seronok kitorg jarang nak buat..huhu..aiseh..kena panggil main karom la..tak cukup korum la tu pggil2 aku tu..nanti aku sambung lagi k?selamat membuntang baca entry aku ni..hahaha

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails