Kempen Semasa

Kempen Semasa

20 Jun 2009

Aku Seorg Kawan

Salam..ni aku baru balik dari keja..kira ot la tadi ni..'ooo..tido!!'..haha..dah org suruh kita stay..kita stay je la..bukan suruh buat ape pun..tp aku mmg nak stay pun..pasal kawan aku si wan jagung nak p BKI (kota kinabalu) arini..jadi aku telah ditugaskan utk mengambil kenderaan yg digunakan utk bawak balik simpan kat umah aku..umah aku ni kalau korg tgk dah macam pusat simpanan kenderaan dah..tak lama lagi jadi stor simpanan barang² lusuh la ni..dalam umah aku kat stor bawah tangga tu plak,dah macam kedai potong keta dah..ko cakap nak ape,bonet?sport rim?side mirror moto?helmet?lipas?..namakan saje..cuma jgn la ko p mintak cheese cake ke makaroni bakar ke dalam tu..itu menambahkan lg senarai inventori aku je kang..tak memasal cik menti masuk dalam list..huh,cukup carutan itu..berbalik pada topik asal..senang betul lari fokus korg ni..ape la nak jadi..hikhik..pasal wan jagung ni tadi,dia ni nak buat family day dia kat BKI sana,kira habis satu family dia dari mak bapak akak abg adik laki bini anak buah dia pegi,tp masalahnya,kita kalau nak p area borneo ni nak kena bawak ic & surat beranak bg kanak²,tp 4org anak buah dia dimana bole dikatakan tak cukup umur utk buat ic telah ditidakkan kemasukkan mereka ke boarding area,pasal mak² diorg tak bawak surat beranak atau mykid diorg,huh,masalah problem..yg akak sorg ni bole lagi dibawak berunding pasal tggl kat sg.buloh je,jd jagung bole la nak p amik,pasal staff airline ni tiket dia open,so bole take the next flight,tp mau ke anak akak dia tggal mak dia?kalau jenis begau terjal tu aku percaya la tak kesah...so tak bole dibawak berunding jugak..yg akak dia sorg lg ni plak,nuuu..dok kat ganu darul imang sana,perghh..tak tercapai dek akalku nak berulang balik p amik mendalah tu,kalau dkat² ngan airport bole cerita byk lagi,tp kalau dah kat kertih..arkkk...tahun bila plak nak sampai balik klia?so..kesudahan cerita,berangkatlah mereka² yg tiada mempunyai masalah ke pintu pelepasannn..toyibbb...abis,akak² dan anak buah²an dia mcmana??!ntah..pasal aku sms dia td kapal dah nak take off,line dah ilang la kot..haa..lagi satu pangai kitorg..wakakak..gelak dulu..kitorg tak pernah pun off hp masa naik kapal ni..kadang tgh climb tu dok sms² lg,haha..makanya,berhati²lah bila naik ngan kitorg...wakakaka...alah..mitos je punn..xde masalah la ai..dia sampai satu tahap tu ilang la signal..keco jek nak padam²..ok ah..ada citer lagi utk arini..tp sambung next title la..panjang plak citer jagung ni..wink ;)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails