Kempen Semasa

Kempen Semasa

22 Jun 2009

Aku Yang Sawan

hah..takde menda pun nak taip,td ada tp skang dah takde,pasal masa tgh seronok kepala otak nak mencapap tadi bole plak line macam harem,so aku mengambil keputusan untuk meletak shoutout box jenis ym pya,tp tu la,borak ngan aku je la plak,nak la jgk tgk ape org lain ngumpat pasal aku,dosa kasi kongsi la,baru la di akhirat sama dipukul..arkk..astaghfirullahalazim..ape nak jadi ni??..xpelah,aku nak p masuk tido,hmm,masuk ke?aku bilik pun takde nak masuk celah mana,haha..ok la semua..pagi esok masa aku kat tempat keja aku hapdate yg ini.selamat malam
Paginya...
Salam..pagi dah weii..bangkit laa p cari rezeki..org kata lewat bgun rezeki mahal,ni aku kat tempat keja dah..kejap lagi kita bakal menonton cerita² yg kitorg donlod dan diconvert masuk ke dlm harddisk dan akan dimainkan di tv dgn menggunakan hd player milik mawi..kalau dah milik mawi..mawi la tukang buat suma tu..aku tumpang tgk jek,haha..ok lah..aku rasa macam tak beretika plak entry kali ni,ntah kehape²..nasib la yg membacanya pun lebih kurang senget jek,nak sgt membaca ye??hamik²,aka,ko suka baca kan?baca la...wakaka

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails