Kempen Semasa

Kempen Semasa

29 Julai 2010

Motibasi

Salam,

Aku memerlukan motivasi diri yang membina dan bukan motibasi yang menjengkelkan, keadaan aku dah cukup mengjengkelkan sekarang ni, tambah-tambah hari Isnin ni aku dah kena melaporkan diri ke tempat kerja, rasa malas dalam diri aku ni membuak-buak lepas demam minggu lepas, perghh, inilah demam yang aku akan kenang, demam tu takde pasal sangat, tapi tang sakit tekak dia tu, suara ada, kahak takde, tapi seksa nak menelan tu macam terlekat tulang kambing. Melompat-lompat nak menelan waima air liur sekalipun. Itu belum aku telan mati bapak lagi tu. ahh. abaikan

  Betul tak tentu arah ni, dengar ruqyah dah hari-hari ni, perangai lepu macam tu jugak, perancangan tiptop dari awal sampai abis cuti, tapi sayang, perlaksanaan takde langsung. Terkebil-kebil macam kena timbil. Orang kata kalau atas kertas dah menang lama dah, tapi masalahnya sekarang ni, bukan boleh pakai pun kertas tu. Ape yang aku karutkan ni pun termasuk dalam perkara yang menjengkelkan aku, aku suka buat menda yang takde hasil seminggu ni. Tapi takpelah. Ini pun bukan ada hasil kalau aku citer lebih-lebih pun.

Dah macam saiko kan? alah, sekali-sekala meroyan ape la salah eh, mana tahu lepas aku buat gini aku terus bersemangat waja macam Rusdi Ramli dalam citer spektra Hati Waja tu..haha Good Day mate.

Salam Basi

8 ulasan:

SZ berkata...

hahaha.
jiwa kacau je bunyinya.

slmt kembali bekerja.

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

takde la kacau mana cik suyah...tp ada la sikit rasa macam tak seronok di situ..huhu..amacam paper arini? byk tempat kosong ke banyak ruang kosong?

antusabun berkata...

Aku ada cadangan, ko berhenti kerja. Then bukak klinik bekam kat putrajaya. Orait tak? Hehe

seimura berkata...

tenang, tenang. hihihi...

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

kenapa putrajaya plak sheikh pokok cili? kenapa tidak bangi? kajang..ks..

ustazah: tengah sangat tenang ni...merbahaya tenang2 sangat ni..jadi si tenang karang.

antusabun berkata...

Kat pj nun ramai org sakit sebenarnya. Kerja pun relax2 kat sana

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

ko merujuk kepada sesiapa yg kami kenal tuan sheikh?? hahahahahaha

wachak berkata...

sompet la bez..rusdi ramli x ensem..hoho..

ikhlaskan ati nak p keja esok..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails