Kempen Semasa

Kempen Semasa

11 Julai 2010

Betullah Orang Kata, 'Masa Itu Emas'

Salam,

Wohoo, sekarang aku dah nampak dah masa itu memang betul-betul boleh jadi emas. Jadi tanpa membuang masa, aku nak pergi melombong emas kejap, sambil-sambil buat pahala tambah darjat sikit. Haha.

Tata

Salam Emas

6 ulasan:

antusabun berkata...

Ko merepek apa ni?

cik pingu berkata...

semamat melombong!

Days berkata...

emas tu yg 916 nye ke?

wachaak berkata...

selamat..selamat=) ati2 lombong emas..dh itam tu jgn sampei legam plak..hakhak=P

Pelat berkata...

lu pandai buat lawak.. tak sangka gua. nak pijak lu boleh?

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

ape menda antusabun? alah..ko sorang je bole update pendek2..hahah..

semamat melombong tu macamana cik pingu? hahaha...takde makne de melombong..saje je nak cukupkan kuota entry per bulan.

days..ape barang 916..zhulian sudayy..wahaha..991 besi.

ni nak kena penampang ke pelampang wachaak? buat login id je baru bole komen baru penuh akan..hahaha..tau la awak tu putih..jatuh cinta ngan org hitam jugak dia tu..hahah

pelat..org nama pelat ni mmg cam celake sikit mulut eh..tapi ati dia baik..amcam? nak perkhdmatan bekam? tepon aku nanti laha..biar aku bekam kepala ko.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails