Kempen Semasa

Kempen Semasa

30 April 2010

Selamat Ulangtahun Pengiklan Tegarku

Salam,
Ini entry khas buat pengiklan tegar blog aku,
dia panggil aku abg kacak,
kacak tang mana korang tanyalah dia,
haha.(aku sendiri tak pasti tang mana).

Yang pasti bestday (moga-moga best) dia jatuh pada hari buruh bercuti,
tapi aku terkecuali pasal aku dah mula cuti dari hari aku eksiden lagi,
Walau apa hari sekali pun bestday dia terlangsung,
mintak-mintak dia dapat yang terbaik,
pasal she deserve better,

Umor tua xpe mint,
janji jiwa muda,
muda dan ingat Allah selalu,
lebih mulia.

Selamat Ulangtahun miNtal.

2 ulasan:

miNt berkata...

hahahaha..;DD

maceh bang.

sori lah lambat sket komen.

bizi.

ak pggl ko abg kacak pasal ko suruh.

perasan kacak.

hahahaha..;DD

[via broadband spupu ak kat alor star]

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

eh..betul ke aku yg suruh panggil?
siyes aku tak pernah tak sedar diri sampai macam tu weh..tp kalau org yg nak panggil aku tak kesah..

ko yg mula panggil aku la mint..ko jgn la gini..malu aku nanti..wahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails