Kempen Semasa

Kempen Semasa

10 November 2009

masalah jugak kan?

Bagi regang pipi sikittt..ketat sgt nampak gaya tu.. ni aku ceduk kat mana ntah,jumpa terus kopi jek.

Di suatu malam yang dingin, di dalam
sebuah bilik yang sederhana besar,
di atas katil...... sepasang suami isteri
yang telah lanjut usia baru masuk tidur.


Suaminya telah mula mengantuk tapi
isterinya terbangkit perasaan ghairah malam itu....
Si isteri bersuara,
"Dulu-dulu tu.... abang selalu pegang tangan saya
bila kita nak tido."
Suaminya dengan separuh sedar, menggenggam tangan
isterinya, lepas tu mula mengantuk semula.


Beberapa ketika lepas tu, si isteri bersuara lagi,
"Kemudian tu.... abang selalu cium saya."
Si suami dengan rasa terganggu, mengangkat kepalanya
dan menyentuh bibirnya ke pipi si isteri.

Lepas tu sambung tido balik.
Selepas beberapa saat, si isteri bersuara lagi,
"Kemudian tu.... abang selalu gigit-gigit leher saya......."


Dengan perasaan marah dan geram, si suami melontar
selimutnya dan bangun dari katil tu.
Si isteri bertanya, "Abang nak gi mana tu?"
Dengan marah suaminya menjawab,


"Nak gi amik gigi ...la ni"

7 ulasan:

awwchaakk berkata...

ahahahaha..ntah apo2 ntah..lenkali letak gg palsu tu tepi katil..kan sonang..huahuahua..

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

aii..sempat lagi dia berawchak2 di sini..heheeh

zielalala... berkata...

18sx daa...

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

mana ada pun..kan u tu..hahaha..

Cik Tudung Merah berkata...

u ke?ke i?

pRinCesS... berkata...

salam jalan2..

~::Iffat @ Wonderfatts::~ berkata...

eh princess..sila2..jalan2 la..elok2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails